دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

تأثیر جهت‌گیری بازار، مدیریت دانش و سرمایه‌گذاری رابطه‌ای سازمان بر رغبت مشتری به ایجاد رابطه با آن (مورد مطالعه : مشتریان بانک مسکن در شهر اصفهان) (1400) / خلیفه سلطانی ، اعظم، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهخلیفه سلطانی ، اعظم، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M S ‭82
عنوان :تأثیر جهت‌گیری بازار، مدیریت دانش و سرمایه‌گذاری رابطه‌ای سازمان بر رغبت مشتری به ایجاد رابطه با آن (مورد مطالعه : مشتریان بانک مسکن در شهر اصفهان)
عنوان موازی :The Impact of Market Orientation, Knowledge Management and Perceived Relationship Investment on Customer Relationship Proneness to Establish Relationship (Case of Study : Maskan Bank Customers in Isfahan)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1400
صفحه شمار:115ص
شابک/شاپا24619
یادداشتپایان‌نامه کارشناسی ارشد: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت استراتژیک
شناسه افزوده :نادری بنی ، محمود، استاد راهنما
توصیفگرهاجهت‌گیری بازار، مدیریت دانش، سرمایه‌گذاری رابطه‌ای، رغبت مشتری، بانک مسکن  Market orientation, Knowledge Management, Perceived Relationship Investment, Relationship Quality, Customer Relationship Proneness. Maskan Bank.
چکیده :این تحقیق به بررسی تأثیر جهت‌گیری بازار، مدیریت دانش و سرمایه‌گذاری رابطه‌ای سازمان بر رغبت مشتری به ایجاد رابطه با آن (مورد مطالعه : مشتریان بانک مسکن در شهر اصفهان) می‌پردازد. بانک‌ها، به جهت کمبود منابع و سرمایه به‌شدت متأثر از تغییرات محیطی هستند. جامعه آماری این پژوهش تمام مشتریان بانک مسکن در شهر اصفهان می‌باشند که تعداد 152 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب گردید. تجزیه و تحلیل داده‌ها به روش مدل‌سازی معادلات ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزیی(SEM-PLS) انجام شد و نتیجه حاصل نشان داد که جهت‌گیری بازار، مدیریت دانش و سرمایه‌گذاری رابطه‌ای تأثیر مثبت و معناداری بر کیفیت رابطه و رغبت مشتری دارند و همه‌ی فرضیات تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند. وجود نتایج این پژوهش به مدیران کمک خواهد کرد تا گامی در جهت تعالی سازمان خود بردارند و از این طریق به کسب مزیت رقابتی در مقابل رقبا و رضایت مشتریان دست یابند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13694
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24619‭M S ‭82 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :12