دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

ارتقای وفاداری مشتری از طریق مدیریت دانش مشتری، درگیری مشتری ، ارتباط با برند (مورد مطالعه: شرکت طلوع تجارت کهن) (1401) / علی جابرزاده انصاری ، علی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهعلی جابرزاده انصاری ، علی، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M lnp ‭88
عنوان :ارتقای وفاداری مشتری از طریق مدیریت دانش مشتری، درگیری مشتری ، ارتباط با برند (مورد مطالعه: شرکت طلوع تجارت کهن)
عنوان موازی :Promote customer loyalty through customer knowledge agement, customer engagement and brand communication (case study: Tolo Tejarat Kohan co.)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1401
صفحه شمار:105ص
شابک/شاپا24447
یادداشتپایان¬نامه کارشناسی ارشد: رشته مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات
شناسه افزوده :صالح زاده ، رضا، استاد راهنما
عمرانی قهجاورستانی ، مینا، استاد مشاور
توصیفگرهامدیریت دانش مشتری، درگیری مشتری، ارتباط با برند، وفاداری مشتری  Customer knowledge management, customer engagement, brand communication, customer loyalty.
چکیده :تحقیقات اخیر در مورد دانش مشتری و همچنین مشاهده رفتار مشتریان در ارتباط با برند و درگیر شدن با یک برند در بازار که منجر به وفاداری آنها می باشد را مورد بررسی قرار داده است.
این مطالعات بر اساس روش پرسشنامه یک پژوهش مقطعی برای جمع آوری دادها از نمونه 168 نفری مربوط به مشتریان شرکت طلوع تجارت کهن در محدوده اصفهان می باشد. روایی محتوای پرسشنامه با استفاده از خبرگان و روایی آن با استفاده از تحلیل تایید گردیده است. پایایی پرسشنامه نیز از روش آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفته شده است. برای آزمون فرضیه های پژوهش از روش مدلسازی معادلات ساختاری استفاده شده است که نشان دهنده اهمیت و ضرورت شناخت دانش است. همچنین برای حضور موفق در بازار منفعل امروزی باید مشتری را به عنوان یک جزء مهم مدنظر قرار داد. با توجه به این مهم در حوزه بازاریابی و برندینگ محصولات کاخلر، تصمیم گرفتیم که پژوهشی برای ارزیابی ارتقای وفاداری مشتری از طریق مدیریت دانش مشتری توسط متغیرهایی همچون درگیری مشتری و ارتباط با برند انجام دهیم.
یافته¬های این پژوهش نشان داد که ارتباط با برند بر وفاداری برند و درگیری مشتری بر ارتباط با برند ¬روی وفاداری مشتری تأثیر معنادار دارند. همچنین درگیری مشتری بر وفاداری برند ¬روی دانش مشتری تأثیر مثبت و معنادار دارند. به¬علاوه نتایج حاکی از این بود که مدیریت دانش مشتری بر ارتباط با برند به¬صورت معنادار ¬روی دانش مشتری مثبت و معنادار دارند. مدیریت دانش مشتری بر درگیری مشتری تأثیر مثبت و معنادار دارند دارند. مدیریت دانش مشتری بر وفاداریتأثیر مثبت و معنادار دارند ندارند
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13522
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24447‭M lnp ‭88 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :18