دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات پزشکی از راه دور از طریق مدل پذیرش تکنولوژی و نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اصفهان) (1400) / زادهوش ، مجتبی، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهزادهوش ، مجتبی، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M trade ‭75
عنوان :بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات پزشکی از راه دور از طریق مدل پذیرش تکنولوژی و نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده (مطالعه موردی: کارمندان دانشگاه اصفهان)
عنوان موازی :Investigating Factors Affecting Acceptance of Telemedicine Services through the Technology Acceptance Model and the Theory of Planned Behavior (Case study: Staff of University of Isfahan)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1400
صفحه شمار:82ص
شابک/شاپا24439
یادداشتپایان‌نامه کارشناسی ارشد/رساله دکتری :رشته مدیریت بازرگانی ،گرایش تجارت الکترونیک
شناسه افزوده :شکرچی زاده ، زهرا، استاد راهنما
رنجبریان ، بهرام، استاد راهنما
توصیفگرهاسهولت ادراک‌شده، ریسک ادراک‌شده، سودمندی ادراک‌شده، هنجارهای ذهنی، خدمات پزشکی از راه دور  : Perceived Ease of use, Perceived Risk، Perceived usefulness، Normative behaviour، Telemedicine Services.
چکیده :هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش خدمات پزشکی از راه دور از طریق مدل پذیرش تکنولوژی و نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده است. پژوهش از بعد هدف کاربردی و ازلحاظ ماهیت و روش توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیة کارمندان و اعضای هیات علمی شاغل در بخش-های مختلف دانشگاه اصفهان در سال‌های 1399 تا 1400 بود که تعداد 117 نفر از آن‌ها به روش نمونه¬گیری تصادفی طبقه‌بندی‌شده، به عنوان نمونه انتخاب گردید. به‌منظور گردآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته با اقتباس از مطالعات قبلی استفاده گردید. پایایی و روایی پرسشنامه با استفاده از پایایی شاخص، روایی همگرا و روایی واگرا مورد ارزیابی و تائید قرار گرفت. یافته¬های پژوهش حاکی از آن بود که سهولت ادراک‌شده و سودمندی ادراک‌شده بر نگرش به استفاده از خدمات پزشکی از راه دور تأثیر مثبت و معنادار دارد. به‌علاوه یافته‌ها حاکی از آن بود که ریسک ادراک‌شده و هنجارهای ذهنی بر نگرش به استفاده از خدمات پزشکی از راه دور تأثیر معناداری داشتند. درنهایت یافته‌ها حاکی از تأثیر نگرش کاربران در استفاده از خدمات پزشکی از راه دور بر تمایل به استفاده از این خدمات بوده است
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13514
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24439‭M trade ‭75 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :8