دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر کیفیت محصول و ارزش درک شده بر رضایت مشتری و قصد رفتاری (مورد مطالعه : مشتریان فروشگاه¬های رفاه اصفهان) (1401) / اکبریان ، مریم، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهاکبریان ، مریم، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M B ‭106
عنوان :بررسی تاثیر کیفیت محصول و ارزش درک شده بر رضایت مشتری و قصد رفتاری (مورد مطالعه : مشتریان فروشگاه¬های رفاه اصفهان)
عنوان موازی :Investigating the Impact of Service Quality and Perceived Value on Customer Satisfaction and Behavioral Intentions (Case Study: the Isfahan of Reffah Stores)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1401
صفحه شمار:97ص
شابک/شاپا24624
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد: رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
شناسه افزوده :اعتباری ، مهدی، استاد راهنما
فرخی ، مجتبی، استاد مشاور
توصیفگرهاکیفیت محصول، قصد رفتاری، رضایت مشتریان، ارزش درک شده  product quality, behavioral intention, customer satisfaction, perceived quality.
چکیده :سازمان ها برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید نیازمند فهم عمیق ابعاد مختلف ایجاد و ارزش برای مشتری می باشد و تنها رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و سازمان ها باید مطمئن شوند که مشتریان راضی آن ها وفادار هم هستند. بنابراین، هدف این پژوهش ارائه مدلی جهت بررسی کیفیت محصول و ارزش درک شده بر رضایت مشتری و قصد رفتاری مشتریان فروشگاه¬های رفاه اصفهان در نظر گرفته شده است. روش این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از حیث گردآوری داده¬ها پیمایشی است. ابزار گردآوری داده¬ها در این پژوهش پرسشنامه بوده است. بدین منظور تعداد 216 پرسشنامه میان مشتریان فروشگاه¬های رفاه اصفهان توزیع گردید که از این میان تعداد 150عدد بازگشت داده شد. برای تجزیه و تحلیل داده¬ها از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزئی (SEM-PLS) استفاده شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می¬دهد که کیفیت محصول و کیفیت خدمات بر قصد رفتاری و رضایت مشتریان تاثیر معناداری دارد. همچنین نقش میانجی رضایت مشتری در رابطه بین کیفیت محصول، کیفیت خدمات و ارزش درک شده بر قصد رفتاری تاثیر معناداری دارد
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13699
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24624‭M B ‭106 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :27