دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده شرکت بر وفاداری برند با نقش میانجی نگرش، ترجیح و ارتباط شخصی با برند (مطالعه موردی: شرکت های صنعتی شهر اصفهان) (1400) / ادیبی ، آرزو، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسهادیبی ، آرزو، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M B ‭91
عنوان :بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده شرکت بر وفاداری برند با نقش میانجی نگرش، ترجیح و ارتباط شخصی با برند (مطالعه موردی: شرکت های صنعتی شهر اصفهان)
عنوان موازی :Investigating the Impact of Perceived Corporate Social Responsibility on Brand Loyalty with the Mediating Role of Attitude, Preference and Personal Relationship with the Brand (Case Study: Isfahan Industrial Companies)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1400
صفحه شمار:86ص
شابک/شاپا24405
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد: رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی
شناسه افزوده :صالح زاده ، رضا، استاد راهنما
نادری بنی ، محمود، استاد مشاور
توصیفگرهامسئولیت اجتماعی درک شده شرکت، وفاداری برند، ترجیح برند، نگرش برند، ارتباط شخصی با برند  Perceived corporate social responsibility, brand loyalty, brand preference, brand attitude, personal relationship with the brand.
چکیده :مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها یکی از موضوعهای حساس و عنصری مهم و حیاتی در ارتباطات میان شرکتها و ذی‌نفعان آن‌ها در سالهای اخیر بوده است. مصرفکنندگان در سطح جامعه نسبت به گذشته آگاهی بیشتری در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها پیدا کرده‌اند و در‌خصوص فعالیتها و برنامههای مرتبط با آن، توجه و حساسیت بیشتری دارند. این پژوهش با هدف بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی درک شده شرکت بر وفاداری برند با نقش واسطه ای نگرش، ترجیح و ارتباط شخصی با برند بود. جامعه آماری این پژوهش شرکتهای صنعتی در شهر اصفهان بودند. گردآوری داده‌ها از طریق توزیع 250 پرسشنامه در میان شرکتهای صنعتی انجام شد و با برای نمونه¬برداری از روش نمونه گیری در دسترس استفاده می¬شود. بررسی روابط میان متغیرها از طریق مدلسازی معادلات ساختاری و با کمک نرمافزار صورت گرفت. نتایج پژوهش نشان می‌دهد، تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر وفاداری 643/0R2= برابر 64 درصد و پس از حضور میانجی نگرش برند، ارتباط شخصی و ترجیح برند 707/0 R2= برابر 71 درصد می باشد. حضور میانجی افزایش 7 درصد در رابطه مسئولیت و وفاداری ایجاد می کند. بنابراین مسئولیت اجتماعی درک شده شرکت بر وفاداری برند با نقش واسطه ای نگرش، ترجیح و ارتباط شخصی با برند تاثیر گذار است
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13481
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24405‭M B ‭91 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :30