دسترسی همگانی(OPAC) نام کتابخانه در اوپک

بررسی ایجاد اعتبار برند از طریق نقش مشارکت، هویت، شهرت و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: گردشگران سی و سه پل اصفهان) (1401) / هادیان ، جبرائیل، نویسنده
نوع مدرک:متون چاپی
سرشناسههادیان ، جبرائیل، نویسنده
رده‌بندی کنگره :‭M B ‭104
عنوان :بررسی ایجاد اعتبار برند از طریق نقش مشارکت، هویت، شهرت و دلبستگی به برند (مطالعه موردی: گردشگران سی و سه پل اصفهان)
عنوان موازی :Building brand credibility: The role of involvement, identification, reputation and Brand attachment (Case study: si va se pool of Isfahan Tourism)
ناشر:دانشگاه شهید اشرفی اصفهانی: اصفهان
سال نشر :1401
صفحه شمار:112ص
شابک/شاپا24622
یادداشتپایان نامه کارشناسی ارشد:رشته مدیریت بازرگانی –گرایش بازاریابی
شناسه افزوده :میرمحمدصادقی ، دکتر سیدمهدی، استاد راهنما
طلایی ، حمید رضا، استاد مشاور
توصیفگرهاشهرت برند، اعتبار برند، دلبستگی به برند، هویت برند  brand reputation, brand credibility, brand attachment, brand identity.
چکیده :نام تجاری باعث می شود تا شرکت هویت منحصر به فردی بسازند و با دیگر شرکت ها ارتباط برقرار کنند و به این طریق خود را از رقبای در زمینه جذب گردشگر و وفاداری آن ها متمایز کنند. هدف این پژوهش بررسی تاثیر بررسی ایجاد اعتبار برند از طریق نقش مشارکت، هویت، شهرت و دلبستگی به برند گردشگران سی و سه اصفهان می باشد. روش این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از حیث گردآوری داده ها پیمایشی است. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بوده است. بدین منظور تعداد 375 پرسشنامه بین گردشگران سی و سه پل شهر اصفهان توزیع شد که از این میان تعداد 350 عدد بازگشت داده شده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری مبتنی بر روش حداقل مربعات جزئی(SEM-PLS) استفاده شده است. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که عدالت مبتنی بر ارزش، عدالت مبتنی بر ارتباط، مشارکت فرهنگ پایدار، هویت برند و شهرت برند مقصد بر دلبستگی به برند مقصد گردشگران سی و سه پل اصفهان تاثیر معناداری دارد. همچنین عدالت مبتنی بر ارزش، عدالت مبتنی بر ارتباط، مشارکت فرهنگ پایدار، هویت برند و شهرت برند مقصد بر اعتبار برند مقصد گردشگران سی و سه پل اصفهان تاثیر معناداری دارد
لینک ثابت رکورد:../opac/index.php?lvl=record_display&id=13697
زبان مدرک :فارسی
شماره ثبتشماره بازیابینام عام موادمحل نگهداریوضعیت ثبتوضعیت امانت
24622‭M B ‭104 پایان‌نامهدانشگاه شهید اشرفی اصفهانیاسناد مرجعغیر قابل امانت

کاربران آنلاین :11